Mala šola #8. - Zimska idila

Zaključujem z nalogami za 8. Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Ponosna sem, da sem izdelala vse voščilnice, tehnike so pa tako zanimive, da se jih bomo prav gotovo vse še lotevale.

Za zadnjo nalogo sem si pustila interaktivno voščilnico, z parv posebnim drsečim mehanizmom.


Po navodilih Vladke sem izdelala ozadje. Uporabila sem cel kup šablon, še dobro, da jih imam toliko.


Jelenček in srnica se skrivata za drevesi, ko potegneš puščico pa elegantno pridrsata iz gozda.


 Uporabila sem bel 300 gramski karton in kapa ploščo.


Barvala sem z Distress blazinicami in čopičem za nanašanje make upa.

Papir in penasto ploščo in Distress blazinice sem dobila pri Klavdiji, šablone razen drevesnih debel so vse Tinine.

Nekaj jih je izdelala za Rayher nekaj za Najlepši par.



 


Komentarji

  1. Ooo, kolk luštna ideja, da se pridruži druga srnica! odlično opravljena naloga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično zimsko idilo si ustvarila, srnica se je prav prefrigano skrila za brezami, pa vendar je bila radovednost prevelika😉. Lepa je😀. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar