Vrečkica za praznična darila

 Pri Veseli hiški sem osvojila nagrado in Valerija mi je poslala čudovit paketek. V njem je bila tudi luštna papirnata vrečka, blok razigranih prazničnih dizajnerskih listov in še cel kup uporabnih stvari.

Papirnata vrečka je ravno prav velika, da vanjo pospravimo praznično darilce. Zato sem jo  praznično tudi okrasila.

Z Valerijo si deliva še eno strast, šablone Marianne Design. Kolaček je iz njihove serije. Napis, bodika in lizika pa Najlepši par.

Punce hvala za nagrado, zelo sem je bila vesela.


Za Veselo hiško - Karkoli


Galerija Najlepši par - November


Komentarji

  1. Vidim, da je nagradica prišla v prave roke. Krasno si okrasila vrečkico in vesela sem, da ti bo kaj iz paketka prišlo prav. Lepo ustvarjaj! Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si porabila darilce in sestavila luštno vrečko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako imenitno si uporabila del nagrade - še en dokaz, da je prišla v prave roke : )
    Hvala za ponoven obisk v Veseli hiški, vedno te je lepo srečati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Včasih je potebno samo malo domišlije, papirja in lepila in se navadna vrečkica spremeni v čudovito darilno vrečkico. Zelo lepo si jo okrasila. Lepo, da ustvarjaš z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar