Rdeče bela praznična

 Praznične voščilnice so pri meni vedno aktualne. Delam jih čez celo leto, za izzive in zato, ker je zame ustvarjanje prazničnih voščilnic najljubše ustvarjalno opravilo.

Rada izdelujem bogate, večplastne in tudi enostavne, tako, da jih lažje pošljem po pošti v navadni kuverti.

Izbrala sem večno Božično zvezdo. Sizzix - ovo šablono Large Funky festive sem kupila ob zadnjem obisku pri Klavdiji. Kar klicala me je, da jo vzamem domov.Všeč mi je, da se cvet sestavi iz cvetnih listov in posebaj iz listnih žil.V kompletu so tudi krasni listki bodike,omele in bora.

Za ozadje pa krasni praznični papirji LemonCraft This Christmas in Joy to the world.

Bleščeče luske in Wing of  Stela čopič b beli barvi dodata krasen pravljični lesk.


Za Veselo hiško - karkoli


Komentarji

  1. ooo kako je luštna in všeč mi je, ker prevladuje praznična rdeča :-)) Zelo lepo si jo sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudivita je, ta božična zvezda je res nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow ! Tole pa je paša za oči ! Čudovita in praznično bogata voščilnica kar prevzame. Hvala za obisk v Veseli Hiški in lep dan ti želim. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo je lepa. Pri tebi vedno občudujem, kako polno detajlov združiš v prekrasno celoto. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar