Pingvina s kapico

 Whimsy štempiljke so v Novembru projekt ustvarjanja za naju z Andrejo. Tokrat sem izbrala simpatična pingvina, ki se skrivata za bučo. Jesenske barve in motiv še zadnji pred prazniki. December bomo seveda rezervirale za praznične voščilnice.

Štampiljko sem odtisnila z pomočjo črne Archival blazinice.

Za natančen odtis štampiljke uporabljam pripomoček za odtiskovanje štampiljk, saj le tako lahko natančno in z popravki odtisnemo štampiljko.



Pobarvana je  z akvarelnimi barvicami in čopičem.
 
 
Tudi tokrat sem motiv ročno izrezala z škarjami.
 
Nekaj rožic sem izdelala sama iz akvarelnega papirja, nekaj pa sem dodala kupljenih. Uporabila sem tudi šablone Marianne design.
 

Z Andrejo sva tokrat želeli izdelati bogatejšo voščilnico z uporabo Whimsy štampiljke, izbrala sem Penguin Pumpkin Patch
 
Iz Darilnice sem uporabila

 Štampiljko Whipsy stamp

Komentarji