Naj sneži

 Kar ne morem verjeti, da je že December. Letošnje leto ni bilo ravno prijazno z nami. Prav zato ali pa tudi zato, si ne bomo pustili vzeti prazničnega veselja. Čeprev bo okrnjen  in v krogu najbljižjih, praznično veselje bo pa pika! K prazničnem vzdušju pa veliko pripomorejo snežinke, za prave vam ne morem zagotoviti, da jih dobimo, vendar si jih ustvarjalke znamo narediti tudi same.

Jaz sem jih oblikovala v praznični venček, tak starinski z oguljeno pozlato.

 
Snežinke so res hvaležna praznična tema, pašejo na čisto vse izdelke.  Jih imam še vedno najraje iz papirja, poleg pravih seveda. Moje so izrezane iz eko kartona, pozlačene so z pomočjo transfer gela in zlatih lističev.  Površno sem gel in pozlato kar z prsti nanesla na snežinke in robove papirja.


Za ozadje sem uporabila list iz seta LemonCraft papirjev. Paščke eko kartona sem izrezala z CreaLies šablonami. Umeten sneg, True snow sem nanesla z čopičem.
Napis tokrat domač, v sodelovanju z Klavdijo in njeno Darilnico.
Res vam želimo čudovite praznike.

 Pokukajte še k Romani in Andreji kaj sta lepega pripravili za izziv.

Fotografije izdelkov lepite v album v FB skupini PAPIRČKARICE.
Če želite sodelovati v izboru za nagrado prilepite tudi 2 povezavi do izdelkov iz trgovine Darilnica Klvdija, ki ste jih uporabili.

Materijal za voščilnice najdete


https://www.darilnica-klavdija.si/


Komentarji

Objavite komentar