Hiške v metežu

 Na spletu sem zasledila podobno izdelano voščilnico in se je morala takoj lotiti. Še dobro, da mi zjutraj potem ni bilo treba vstati za službo, saj se je izdelava zavlekla pozno v noč. Imate tudi ve podobne težave. Ko pride ideja jo je treba takoj realizirati?

 
Pa sem si rekla, da če je že ideja sposojena, naj bo pa vsaj materjal za izdelavo domač. Tako sem posegla po Tininih hiškah in napisu. Aja pa snežinka je tudi njena.

Veliko smooshionga sem na akvarelni papir nanesla z pomočjo različnih modrih blazinic in delčka acetatne folije.
Iz Kapa plošče sem izrezala hiški in smrečici, čeprav je penasta plošča bela sama po sebi sem vseeno nanjo nalepila še en izrez iz belega papirja.
Za embosiranje snežink sem uporabila Waw embosing prahca v beli in zlati barvi.
 

 Naj se praznično ustvarjanje začne.

Galerija najlepši par - November

 

Komentarji

  1. Pravljično ... zelo je lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga ustvarila si tako lepo zasneženo pokrajino , resnično pravi metež in hišice so lepa popestritev. Lep pozdrav <3 Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje si ustvarila, ja, ko te prime "packanje" te ne izpusti, poznam to 😂

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar