Noč čarovnic

Čeprav noč čarovnic navadno povezujemo z ameriškim praznovanjem, gre v resnici za star keltski običaj. Kelti so namreč v tem delu leta praznovali novo leto, ko je bila po njihovih verovanjih meja med našim svetom in onostranstvom zabrisana.
 To pa je prednikom omogočilo vrnitev v naš svet. Da bi se pred njimi obranili, so jim na prag pred hišo nastavili hrano in pijačo. 
Vsi, ki so ta večer zapustili varno zavetje doma, so se našemili v duhove in pošasti, da jih bitja iz onostranstva ne bi prepoznala.  


Tudi mi letos ne bomo zapustili zavetja našega doma.

 
Lepo na toplem si bomo lahko v miru ogeldali grozljivko.



Komentarji

  1. Ooo, kako super strašljiva hiša. Zelo mi je všeč. Sem tudi sama že imela nagledane te šablone, a sem si potem premislila... Mi je že žal...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna hiša strahov :-)) Lepo si jo izdelala!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar