Nazaj v šolo

 Tina in Vladka sta spet odprli vrata male šole ustvarjanja in odločila sem se, da bom letos poskušala biti bolša učenka.

Prvi dve nalogi bom kar združila, ker malo zamujam, pa ne z izdelavo, da ne bo pomote. Zamujam z objavljanjem.

Najprej je hotela Tina videti kako si same izdelamo embosirno srajčko.

 Takole sem si jo naredila po njenih navodilih. Uprabila sem vejice smreke, zvezdice in krogce.Pod Tinko z darili sem čisto malo pobarvala z Distrss blazinico in dodala napis Srčno Srečno.

 
 
 Naslednjo nalogo je nato izbrala Vladka. Božični aranžma si je zaželea videti in ker nam je tako lepega tudi sama predstavila sem jo kar malo kopirala.


Poigrala sem se z različnimi šablonami Najlepšega para. Prav tako kakor Vladka tudi jaz zelo rada posežem po šablonah iz starejših kolekcij.

Tiste, ki že dolgo ustvarjate se boste spomnile za kaj uporabljamo "home made# pripomoček. 

Za malo šolo prazničnega ustvarjanja #8.

 

Joj še malo pa bomo šle v srednjo šolo, kam hitijo leta ??

Galerija Najlepši par Oktober


Komentarji

  1. Goga, kako sem navdušena...bom začela pri zadnji...gobice!!! Ma kakšna svetovna ideja :-)!!! Pa tako mi je lepa tvoja srajčka....mi je zelo všeč, kako si razporedila vejice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si opravila z obema domačima nalogama.

    OdgovoriIzbriši
  3. uu prekrasno, gobice so tako srčkane v tvojem aranžmaju :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa, sem se spomnila tega homemade pripomočka!!! lepo si ustvarjala!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar