Mala šola #8 - Škatlica ali lučka

 Mala šola nima počitnic. Pri Tini in Vladki se gremo zares, saj imamo predavanja tudi na daljavo. Tina nam je ta teden pokazala kako naredimo škatlico iz papirja in pavs papirja.

V tem jesenskem času si jaz zvečer že rada prižgem doma kakšno svečko in zato sem se odločila, da škatlico spremenim svečnik. 

Ampak pozor, v takšnih škatlicah lahko gorijo le led svečke, na baterijo!

Spodnji in zgornji del sem naredila iz LemonCraft - ovega papirja This Cristmas. Navodila za izdelavo in navodila za škatlico pa najdete pri Tini.

 
Na pavs papir sem z pomočjo stencil šablone sneženja nanesla pasto True snow.
Iz posameznih listov LemonCraft papirja z različnimi motivi pa izrezala dekoracijo hišk.
Na vrh sem le še naredila luknjico in skoznjo potegnila rdeč saten trak z pentljo.

 
Lučka mi že dela družbo nad ustvarjalno mizo, krajšala mi bo dolge zimske večere.
 



Komentarji

  1. Mislim, da boj jaz ponavljala po tejle škatlici. To je pa višek nadgradnje za domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako je pa to lepo... Sanjska praznična dekoracija. Mogoče bom tudi jaz malo plonkala pri tebi, če mi bo le čas dopuščal ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, prav čarobna je...pa ideja z lučko...kako zelo lepo! Pa ideja s trakom...ja, prav res nekaj krasnega!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako praznično in domače deluje tvoja škatlica. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo Goga kako je lepa :-)) Sem jo občudovala že na FBju :-)) Krasne barve in ravno prav vsega je na njej!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar