Košarica za piškotke

 V virtualni šoli prazničnega ustvarjanja nam je Tina pokazala izdelavo čudovite košarice z pomočjo njenih novih šestkotnikov.

Takoj sem jo morala narediti tudi sama, ker mi je bila tako všeč.

Po istem postopku sem z zlato poštempljala dva šestkotnika, njuna zunanja izreza pa uporabila za ročaja košarice.

 
Danes je noč čarovnic zato sem košarico okrasila z bučama in rožicami.
Vanjo pa sem dala vrečkico sveže spečenih piškotov.

 
Piškotki so majčkeni, tako, da so bili ravno pravšnji za malo košarico.


Komentarji

  1. Uau, kako čudovita košarica! Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sem vesela, da sem bila v navdih. Tako lepe so tvoje jesenske košarice!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa ideja in krasna izvedba. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne vem kaj naj bolj gledam, tvojo čudovito košarico ali te piškote. Tako slastno zgledajo :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar