Jesenska knjiga

 Izrezovanje in sestavljanje motivov je meni ena najljubših tehnik papirčkanja. Za takšno ustvarjanje pa najraje posežem pi LemonCraft papirjih, ki so res lepi in uporabni.

Zadnja jesenska kolekcija me je parv navdušila in prav pošteno so me srbeli prsti preden sem se lotila izrezovanja.

 
Osnova knjige je izrezana z pomočjo Marianne design plastične šablone. Jap lepo počasi in ročno je izrezan vsak list.
Posenčila sem jih z Distress blazinicama Stormy sky in Vintage photo. Vijolični sprednji list pa z Seedless preserves blazinico.
Tudi izrezane rože in ostali elementi so ob robovih pobarvani z blazinico in aplikatorjem. Na tak način zakrijemo reze in dodamo izrezom globino.


Čudovite detajle sem na odprto knjigo nalepila z pomočjo 3d lepilnih blazinic in navadnega lepila.
Dodala sem še nekaj tekočih Nuvo polperl in knjigica je nared.

Ker pa sem izrezala kar cel list z motivi se jih je še nekaj ostalo sem na hitro sestavila še voščilnico. Meni najljubšo slimline.


Uporabila sem liste LemonCraft papirjev Autumn Twilight.

Knjigico prijavljam v Veselo hiško - Vintage
 

 


Komentarji

  1. Wow! Čudovito ! Veliko truda si vložila, a se je splačalo. Prekrasne barve, lepo usklajeni izrezani motivi in globina narejena s pomočjo listov , vse to je ustvarila lahko le profesionalka. Hvala za obisk v Veseli Hiški in pridi še kdaj, da nam polepšaš dan. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Če komplicira Goga, ven pride izdelek, ki vsaki podaljša usta močno navzdol in navzgor....Res je WAW z vseh strani....knjiga-voščilnica pa presega vsa pričakovanja še tako dobre ustvarjalke!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. oooh kako je lepa tvoja knjiga in čestitka :-)) Fantastično si uporabila vse papirčke v celoto!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu prekrasno. Rezanje je terapevtsko, kajne, kot barvanje. Tile papirji so res nekaj posebnega in hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ostala sem odprtih ust. Čudovito si ustvarjala. Bravo za terapijo s škarjicami. :-) Hvala, ker si tvojo umetnino pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako fantastičen set si ustvarila. Prava paša za oči. Tudi sama sem navdušena nad temi papirji, a še nisem uspela zarezati vanje. Hvala za tvoje sodelovanje v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar