52CCT - Voščilnica kot gledališki oder

 Dobro jutro, sobota je in zato spet čas za novo nalogo pri 52Christmas Card Trowdown. Majda nam pripravlja oktoberske naloge in njena zadnja je bila zame najbolj zabavna. Zaželela si je videti drugačne prepogibe na voščilnici. Torej tokrat nič standardnega.

Med brskanjem po spletu sem naletela na Teater card in zdela se mi je zanimiva. Ko sem jo izdelala sem ugotovila, da je tudi precej nezahtevna za izdelavo, je pa prav gotovo atraktivna.

 Za voščilnico res ni bilo treba dosti, list vzorčastega in belega papirja, škarje lepilo in Tinin napis.

 
Napis sem izrezala iz zlatega bleščečega papirja in ga nalepila na sprednji del. Ko se je lepilo dobro posušilo sem ga morala le po sredini prerezati na pol, da se zastor lepo odpre. 


Poskusite se v drugačnih prepogibih, prav zabavni so.
 
Za 52CCT - Fancy folds
 

 



Komentarji

  1. Hm, ta oblika voščilnice pa res ni videti ravno najbolj enostavna. Tebi je super uspela. Zelo dobro si uporabila napis iz Najlepšega para.
    Želim ti lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu, čudovita je! Sicer ti ne verjamem čisto, da ni preveč zahtevna, se pa strinjam, da je zelo atraktivna!
    To moram vsekakor poskusiti :-)
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card Goga. I love the theatre card shape - I had to go and watch the video in the link to work it out, but as you say, it's easier than it looks! I love your version of it - so traditionally Christmassy and pretty too.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo uau!!! Kakšna svetovna voščilnnica...hvala za navdih!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. très jolie création Goga, une belle mise en scène , biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga, kako čudovito čestitko si naredila in izbrala zanimivo obliko :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Goga! you did the fold I have been wanting to make!! yours came out beautiful!!! I have to try to make it now!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar