52 CCT - modra božična zvezda

  Dobro jutro, sobota je in spet je pred nami nova praznična naloga pri 52Christmas Card Trowdown. V Oktobru je naša gostiteljica Majda in za barvni izziv nam je pripravila prav posebno barvno paleto.

Seveda ne manjka rjava, torej craft dodala pa je še modro in belo.


 Iz Craft kartona sem naredila osnove za voščilnice.Potem pa sem na akvarelni papir z doma izdelano stencil šablono Tinine božične zvezde naredila ozadje z modrimi cvetovi. Karton sem nato prepolovila z pomočjo rezalne šablone .

 
 Iz akvarelnega papirja sem izrezala Božično zvezdo, jo pobarvala z Distress blazinico in ji dodala še craft rjave listke.

 
Na koncu sem le še odtisnila voščilo z pomočjo bele blazinice Stampin up, in dodala modre tekoče perle z bleščicami. Voščilnici sta zaradi prerezanega papirja z zvezdami nastali dve.

Za 52CCT - colour

Galerija Najlepšega para Oktober

Uporavbila sem le šablone in štampiljke Najlepšega para

Komentarji

  1. Goga kako lepa voščilnica in odlična ideja za stensil šablonico- hvala, takoj jo grem naredit😉.Zvezda v modrem lepo popestri kraft osnovo. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. c'est une superbe fleur Goga, le bleu lui va a ravir, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito modre božične zvezde!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar