Voščilnica knjiga - Book box

 Cel kup voščilnic v obliki knjige smo za Klavdijo že naredile, pa zato naloga ni bila nič lažja.

Najprej se imela v mislih nekaj enostavnega, pa se na koncu ni izšlo čisto po načrtih.

Pred leti, ko se pri nas takšnih osnov še ni dalo kupiti, smo se mučile z izdelavo notranje škatle v obliki harmonike, zadeva je sedaj precej lažja, ko osnovo kupimo in jo le sestavimo.


 V septembru z Andrejo ustvarjava z Rapakivi osnovami, jaz pa sem jim dodala še Craft Passiion papirje in šablone.

Čudoviti zlati lističi na papirju so me vabili k uporabi. Štampiljko bralke sem pobarvala z barvicami. Izrezana je ročno. Robove izrezane štampiljke previdno obarvamo z črnim flomastrom, da zakrijemo rez.


Vrh notranje škatle sem prekrila z ustreznim papirjem, iz katerega je izrezan srednji del z napisom.


 Notranjo škatlo v obliki harmonike enostavno sestavimo tako, da zložimo 4 kartone, kateri so v setu poleg platnice(osnove za voščilnico), po utorih.

Lepilo ali lepilni trak nanesemo le na zgornji zapognjen rob harmonike.


Harmoniko eno po eno zložimo skupaj,

 

 zgornji in na drugi spodnji rob z lepilom stisnemo skupaj, da nastane lep kot.

 Pridržimi nekaj časa, da se lepilo posuši. Če uporabljamo obojestranski trak nam to ni treba, vendar tudi težje popravimo, če ni lepo zaljepljeno.

Na tak način zlepimo vse štiri dele notranjega okvirja v obliki harmonike.

Okrasitev je potem stvar navdiha in priložnosti.


Iz Darilnice sem uporabila

 
 
 

Komentarji

  1. Čudovita je! Koliko dela smo včasih imele z izdelavo osnove, danes pa se lahko bolj posvetimo okrasitivi s temi modernimi pripomočki.

    OdgovoriIzbriši
  2. A to se že vse da kupiti? Joj, bo treba spet pogledati malo po poličkah. :-) Fantastično si okrasila škatlico-knjigo. Hvala za nasvet kako zakriti rez. Super zgleda.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar