Praznične Tinke

 Seveda sem podlegla trem luštnim prazničnim Tinkam, ki že skrbijo, da bodo prazniki takšno kot se spodobi.

Darila in smrečica, seznam pridnih otrok je precej dolg, vendar so punce pridne in časa imajo tudi še kar nekaj za priprave.

Spet sem se lotila meni tako ljube oblike voščilnice DL, velikost je 10 x 21. Včasih sem jih zapolnila z rožami pa vidim, da se jih z lahkoto polepša tudi z malimi simpatičnimi motivi.

Škratovke, ki so jim punce nadele luštno ime Tinke (strinjam se z izborom), sem pobarvala z  polychromos barvicami, ozadje pa z distres blazinicama in čopičem za nanašanje makeupa.

Napis je iz lanske praznične kolekcije Najlepšega para, se mi zdi, da se prav poda k deklicam.

Še ene luštne imam v svoji škatli z Tininimi šablonami in štampiljkami, po moje se jih v kratkem lotim, so mi postale tele postavitve zelo všeč.

 

Za najlepši par - Galerija September

 


 

Komentarji

  1. Očitno bodo te deklice postale Tinke - ime jim res paše. Čudovita voščilnica in WAW barvanje :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga...s Tinkami me vedno kupite :-)))) Tako vrhunsko si napolnila vitko voščilnico in barvanje z barvicami mi je TOP!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar