Pozno poletna

 Poletje se počasi poslavlja, jutra in večeri so že hladni, čez dan pa se prav prijetno segreje in sonce nas razvaja s svojimi žarki. 

Dekleta so si v izzivu Vesela hiška zaželele podaljšati poletje in jesen tako, da v septembru na svojih izdelkih  hočejo videti sadje.

Ker imam čas in so skoraj vsi moji letošnji projekti že pod streho lahko pokukam tudi k sosedom, in zato sem se odločila, da se jim pridružim.

 
Lotv- jeva štampiljka jagod je bila na potepu in se je ravno te dni vrnila domov. Pripravljena na ustvarjalni mizi me je kar vabila k sodelovanju v sadnem izzivu.
Saj vem, jagode so bolj zgodnje poletne sadje, a tu pa tam na vrtu še kakšno odtrgaš.


Odtis sem pobarvala z akvarelnimi barvicami, postavitev je precej klasična dodala sem ji le Tinine listke in cvetove jagod.
 

 


Komentarji

  1. Prekrasna voščilnica, vse tako lepo usklajeno in začuda imam tudi jaz to lepo štampiljko. In mi še vsak dan najdemo kakšno jagodo doma, juhu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako mamljiva skleda jagod, veš Goga, saj je sedaj tak čas, da skoraj v vseh letnih časih dobiš tudi vsako sadje, tako da tudi jagode pašejo:)). Lepo si skombinirala štampiljko s Tinino šablono. Lep pozdrav in upam da si dobro, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Klasično lepa postavitev in sladke jagode. :-) Fantastično si pobarvala odtis. Pri meni na vrtu jagode še vedno veselo zorijo. In čisto takšne so, kot tvoje na voščilnici. Hvala, ker si pokukala k sosedom in prinesla skledo sladkih jagod. :-) Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako slastno zgledajo tvoje jagode. Čudovito si jih pobarvala, da zgledajo kar kot prave.
    Hvala, da si nas prišla obiskat v Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna skodelica jagod, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški. In bravo za vse projekte, ki so že pod streho...jaz pa vse zadnji hip :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Goga, kako sladko in dišeče je pri tebi :-)
    Hvala, ker svojo poslastico deliš v Veseli hiški. In tvoje barvanje .... strastno rdeče in žareče :-)
    Lepo, lepo bodi in pridi še, v Veseli hiški smo te vedno tako zelo vesele, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmm, jagode. Pri meni na vrtu še vedno veselo kakšna rdeče zažari in razveseli otroke, seveda tudi mene. Tvoje pa naredijo še kar lušte po še. Lepo si jih pobarvala in sestavila voščilnico. Zelo vesela, da si nas prišla obiskat. Objem Janja

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaa, jagode ! Dišeče in mamljive vabijo na tvoji voščilnici me v vrt pokukat, če je kakšna rdeča. Zelo lepo si uskladila design in barvne odtenke, da pritegnejo vsak pogled. Hvala za obisk v Veseli hiški in pridi še kdaj. Pozdravčke Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar