Diplomantska

 Danes je v naši hiši prav poseben dan, Naš najmlajši je danes postal diplomant na Biotehnični univerzi v Ljubljani. Uspešno je namreč zagovarjal svoje diplomsko delo in res smo ponosno nanj. 

 

Ste pričakovale diplomantsko kapo, ne ne, zajčki so bili tema diplomske naloge in zajčki so zato na voščilnici.

Čisto po zadnji modi sem se lotila amerikanke z okni, skozi katere sta priskakljala zajčka, pardon kunca.

 

Tudi kuverto sem okrasila, da ni prepusta.

Naj bo vse kot si je naš fant zamislil, mi mu bomo stali ob strani.

Komentarji

  1. Čestitke tvojemu fantu in res me je ob prvih besedah in sliki zaskrbelo "tvoje stanje":))) - sem pa vesela, da si sledila njegovi diplomski in tako tudi ti uspešno opravila izpit:))).
    Prav osvežujoče, ko si lahko ušla tradicionalnosti. Lep pozdav in objem k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je pa tole posrečena čestitka ob zagovoru diplomskega dela! Super, da si sledila temi diplomske naloge. Bravo ponosna mama in čestitke mlademu diplomantu!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar