Craft-alnica 269. - Ozadje in napis

 Pozdravljene, minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Odločile smo se, da se tokrat lotimo izdelave ozadja in dodamo le napis. Želimo, da za voščilnico sami izdelate atraktivno ozadje v abstraktnem ali geometrijskem vzorcu in dodajte le napis.

Sama sem velika ljubiteljica stencil šablon. V moji zbirki jih je kar nekaj in tokrat sem se odločila za prekrasen obraz izdelan z pomočjo toplotnega transferja in folije.


 Ozadje je enostavno. Črn karton na katerega sem z pomočjo stencil šablone in lepljivega toplotnega medija ustvarila podlago za toplotno folijo katero sem nato z pomočjo laminatorja prenesla na medij(lepilo).

 
Dodala sem le še iz zlatega papirja izrezan napis in voščilnica je nared.
Zame malo nenavadna a krasna voščilnica.

 
Šablono Funnky fossil sem uporabila tudi za drug mavrični obraz. Tega sem pobarvala z pomočjo Make art blazinic.

Po navdih pa zavijte k Andreji M. in Andreji L., ter naši gostji Keti. Lepa ozadja z napisi so pripravile za naš izziv.

Komentarji

  1. This is something new for me, but its very pretty and creative

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj naj rečem: tale lepotička je pa čist zares moja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, čudovite voščilnice si naredila in ideja s tole "faco" je res fantastična! Res krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar