Bralka

 Štampiljko bralke sem našla pri Klavdiji in ker je okrog mene kar nekaj strastnih bralcev, se mi je zdelo primerno, da si jo priskrbim.

Fino bi bilo, če bi imeli še štampiljko bralca, ampak vsega se pač ne da imeti.

Deklico sem odtisnila na akvarelni papir, jo pobarvla z akvarelnimi barvicami in zamaskirala z post-it trakom. Čez vse sem nato z pomočjo stencil šablone Funky Fossil nanesla barvno ozadje.

 
Takšne CAS enostavne voščilnice so prav simpatične za izdelavo.

Materjal zanjo pa sem našla pri Klavdiji


Akvarelni papir, osnova za voščilnico, distress blazinice, črna alkoholna blazinica, Nuvo tekoče polperle, štampilka Lesia Zgharda

Komentarji

  1. Tvoja bralka je tako zelo zatopljena v knjigo, da se ji bo čaj gotovo ohladil. :-) Krasna scena in fantastično barvanje. Ozadje pa je prva liga.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar