52CCT - Praznični okraski

 Dobro jutro. Sobota je in zato čas za novo praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. Zadnja naloga v mesecu je vedno uporaba tehnike in Rosi si je izbrala zanimivo tehniko.

Moja zbirka stencil šablon je kar obširna, vendar mi je naloga delala kar precej priglavic.

Zato sem se odločila za nekaj enostavnega . Izdelala sem praznične okraske.

 Na akvarelni papir sem naprej naredila praznične bunkice. Šablono krogov sem izdelala sama, za okrasitev pa sem uporabila različne stencil šablone.
 

Z pomočjo različnih šablonic Marianne Design sem izrezala zlate zvezdice in obešala za okraske.

.
Pridružite se nam v prazničnem ustvarjanju.
 
Pokažite nam kako ste se ve lotile delne uporabe stencil šablon.
Za 52CCT - Partial stenceling

Komentarji

  1. Zelo lepe okraske si ustvarila. Vzorci se zelo lepo vidijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutely stunning stenciling on the ornaments. Wonderful card.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card looks so cheerful - great choice of colours. Your stenciling work looks beautiful. Gill x

    OdgovoriIzbriši
  4. nous avons eu la même inspiration Goga...mais la tienne est plus coloré et joyeuse, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar