Poletna ura

Mesec je naokrog in v FB skupini Papričkarce smo za vas pripravile novo mesečno nalogo. V mesecu Avgustu se bomo poigrale z školjkami. Ker je poletje in čas dopustov si želimo, da na izdelku uporabite preve školjke.


Odločila sem se, da končno uporabim kovinsko uro, ki že dolgo čaka na novo preobleko.
Ura je kovinska zato je bilo potrebno kar nekaj plasti Belega Gessa in barve , da je dobila željen morski pridih.


Rastavljeno sem najprej pobelila nato pa pobarvala z pomočjo prahcev in sprejčkov Lindiy's.


Številčnica ure je izrezana iz dizajnerskega papirja Cio Bella - The sound of summer.


Na pobarvano ogrodje sem nato z pomočjo vročega voska nalepila mrežo, školjke zvezdo, mah in pesek. Pesek sem za perlast učinek premazala z Opal magtic akrilno barvo.

Komentarji

  1. Kako domiselno in odlično si uri naredila preobrazbo . Super okras, ki ti bo lepšal domek . Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična preobrazba ure v poletno dekoracijo. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrhunsko si preobrazila uro, ko bi le obmorske urice tekle bol počasi.......

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar