Hiška

Lotila sem se hiške, krasno šablono Honey bee sem si izposodila pri moji ustvarjalni prijateljici. Dolgo je že pri meni in čas je, da se jo uporabi in vrne lastnici.

    Šablona ima cel kup majhnih delcev in najbrž sem tudi zato čakala z njeno uporaba.

 Potem, pa je prišla selitev moje drage prijateljice v nov domek in šablona je prišla kaor naročena.

 

Saj ni kaj veliko za povedati, hišico sem sestavila in ugotovila, da se je prav fino igrati z sestavljanjem. Seveda sem jih naredila potem še več, a jih pustimo za kakšno drugo priložnost.

 

Draga moja Andrejka, naj ti bo v tvojem domu lepo. V njem ustvarjaj lepe spomine in lepe izdelke.


Komentarji

  1. Ooo, krasno hiško si izdelala in za res potrudila z drobnimi izrezi! Se pridružujem čestitkam, za nov dom!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar