Craft - alnica #267 - ATC kartice

 Minila sta dva tedna in mesec. Pred vami je zato nova naloga v izzivu Craft-alnice in seveda nova gostja ter sponzor meseca.

Za prvo nalogo v avgustu smo se odločile, da se lotimo ATC kartic - Artist trading cards

 

ATC - Izdelajte 3 podobne ATC kartončke (Artist trading cards) v velikosti 64 x 89 mm. Ena lahko ostane zate, za drugi dve pa zapiši, kateri dve prijateljici jih bosta dobili in tako jih morda izzoveš, da se nam pridružita  


Izdelala sem tri rdeče zlate kartončke, zanje pa uporabila štampiljke, šablone in barvne blazinice 

 Make art - Wendy Wecchi

Obožujem njene izdelke in tako sem dobila priložnost, da jih uporabim na svojevrsten način.

Kakor se spodobi za pravo Craft delo sem uporabila več tehnik. Štempljanje, fuzzy cutting, uporaba stencil šablone in teksturne paste, Barvanje in senčenje. Na kratko povedano dala sem si duška in prav to pričakujemo tudi od vas.

Dve kartici bom poklonila in z tem tudi izzvala prejemnici. Andreja Verovšek in Jerca Finec pričakujem vaju med prijavljenimi na izziv. Ena kartica pa bo ostala zame, za spomin na ta simpatičen izziv.

 

Pridružite se nam v ustvarjanju in obdarovanju naših ustvarjalnih kolegic.

Po navdih pa zavijte k Andreji M. in Andreji L. ter v mesecu Avgustu naši gostji Tini Treebug. Krasne kartice so izdelala in prav radovedna sem koga bodo izzvale z njimi.

Komentarji

  1. čisto sem navdušena, koliko tehnik in kako super izpade vse skupaj, kar gledala bi jih ...
    hvala, da sem z vami pri craft-alnici kot gostja, super je z vami!

    OdgovoriIzbriši
  2. En kup tehik si uporabvila in naredila pravo mojstrovino - par don, tri :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne ATC kartice si ustvarila. Všeč mi je, da si uporabila veliko tehnik, kar na tako majhnih kartončkih ni najbolj enostavno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga super lepi "kartončki" in sem vesela, da bo eden moj. Ampak, si me pa krepko dregnila in upam, da bom kos tej nalogi:). Še dobro, da ni naloga od danes na jutri:))). Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Goga, luštne so tvoje ATC kartice in krasno si na njih uporabila vse tehnike :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar