52CCT - skica

Dobro jutro, sobota je in spet nova naloga za praznični izziv pri 52Christmas Card Trowdown. V Avgustu nam bo naloge zastavljala Andreja in verjemite prav fino se bomo zabavale.
Za začetek je pripravila nenavdno skico. Najprej mi je delala težave, potem pa sem se spomnila, da so nekje pospravljene praznične kroglice iz lepenke.


Sestavila sem jih, premazala z Mod poge lepilom in posula z bleščicami. Potrebovala sem le še ozadje po skici in naloga je bila opravljena.


Za konec sem dodala sem le še male Tinine pentlje in napis.


Komentarji

  1. oh! quelles jolies décorations Goga, adorable carte, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Well done for remembering these baubles, they work so well for this sketch, and the soft background you've chosen for them is perfect!

    OdgovoriIzbriši
  3. That’s a terrific idea for a super 3D card.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga: hello, team-mate! Your rustic ornaments with the barn siding patterned paper has made a wonderful wintry Christmas card! Fantastic interpretation of the sketch, too! Brilliant!

    OdgovoriIzbriši
  5. this sketch gave me trouble too. I try to think outside the box and sometimes it just doesn't work for me. those cardboard baubles fit perfectly in this theme! they are simply beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji okrogli okraski se v živo pravljično svetlikajo in voščilnica je prava zimska pravljica!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar