Voščilnica z magnolijami

Zanimivo nalogo sva si za ta petek zastavili z Andrejo. Sestaviva voščilnico dimenzije 10,5 x 21 cm, ali enostavneje voščilnico DL imenovano tudi amerikanka.
To je drugače meni ena najljubših dimenzij za okraševanje in ne boste verjele letos so tudi nadvse moderne.

Da pa naloga ne bo preenostavna sva se odločili, da j okrasiva z Altenew motivi.


Uporabila sem edine Altenew štampiljke, ki jih imam, magnolije.
Odtisnila sem jih z embosirno blazinico in Ranger Cotton Cany embosirnim prahom. Seveda sem za željeno vejo magnolij uporabila tehniko maskiranja.


Pobarvala sem jih z Wunk of stella markerji in modro ozadje z Distress blazinico.

Komentarji

  1. Ooo, kako lepo si razporedila cvetove! Maskiranje si naredila tako natančno, da je šopek videti kot cela štampiljka.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar