Sizzix Bigz rezalne šablone

Predstavitvi Sizzix-ovih izdelkov  sva z Andrejo namenilili mesec Julij. Prejšnjič sem vam pokazal vsestranskost njihovega malega strojčka Sidecick, tokrat pa so na vrsti Bigz šablona.
Šablone prepoznavne po svoji debelini in močnih rezilih skritih v peni so namenjene izrezovanju različnih materjalov. Z njimi brez težav režete, debelejši papir, mos gumo, filc, blago karton, tanjšo plastično folijo, usnje in še bi se našlo kakšen materjal. Šablone uporabljajo dekleta za izrezovanje motivov s katerimi lahko okrasite oblačila, torbe, izdelate naglavne okrase..

No jaz imam najraje papir in seveda rože. Zato sem se odločila, da izdelam 3d rože za voščilnico.



Bigiz šalone so precej debele zato pri izrezovanju uporabimo le strojček in prozorni rezalni plošči



Cvetove sem izrezala iz akvarelnega papirja in tankega obarvanega papirja za čajne filtre, z pomočjo Bigz šablone amelia buqet.


Pobarvala sem jih z Distress blazinicama Marmade lagoon in Pickok fether.


Oblikovala pa z pomočjo orodja za oblikovanje in vode. Izrezane in pobarvane cvetne listke iz akvarelnega papirja rahlo popršimo z vodo, tako se barva na papirju lepo prelije in papir se zmehča.Takšen papir se lažje oblikuje v željene oblike.

 
Iz Darilnice sem uporabila



Komentarji