Mali velikan-Sizzix Sidekick

Skoraj vse ustvarjalke imamo v lasti rezalno napravo z katero režemo različne oblike in elemente. V moji delavnici je to Sizzixova rezalna naprava.
Ker ustvarjam že vrsto let se je tudi strojčkov nabralo malo več in ne boste verjele čisto vse potrebujem.

V mesecu Juliju bova z Andrejo poskušali prikazati nekaj Sizzixovih proizvodov.
Odločila sem se, da za začetek prikažem vsestranskost  Sizzix-ovega malega rezalnega strojčka Sidekick. Velikokrat me dekleta vprašajo, zakaj bi sploh poleg A5 ali A 4 dimenzije strojčka moral imeti še tega minija??
Preprosto, ker ga imaš lahko poleg sebe na ustvarjalni mizi in prav na hitro lahko izrežeš droben detajl, napis, dodatek za voščilnico.


Kakor vidite so moje izrezovalne ploče na malčku precej porezane, to priča o pogostosti uporabe. Pri mojem ustvarjanju je postal nepogrešljiv.


V kompletu s strojčkom dobite tudi izrezovalne šablone in male embosirne mape.


Za svoje mini ustvarjanje pa imajo v Sizzixu tudi cel kup ustrezajočih kompletov za Sideckck. Dodatne rezalne pološče so na voljo v različnih barvah.


Na hitro lahko z njim sestavite tudi popolnoma samostojen mali izdelek, ki velikokrat v hitrem tempu življenje pride zelo prav.
Voščilnico sem sestavila izključno z začetnim kompletom malega velikana.

Iz Darilnice sem uporabila


Komentarji