Kegljanje

Pri The Male Room je čas za nov izziv. Kar nekaj športnih panog sem imela v mislih, na koncu pa sem se odločila, da uporabim novo šablono Marianne Design. Izrezala sem keglje in kegljaško kroglo in jih uporabila na voščilnici.


Kegljanje je prav zabaven dvoranski šport.


Uporabila sem napis Najlepšega para.

Komentarji

  1. This is such a fun design and really great take on the theme! - Charlotte/Lady Joyful

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovna je. Prav pogrešam bovling, ki smo ga včasih igrali, žal so nam najbližjo dvorano preuredili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your cute card reminds me of how much I miss bowling! In our younger years we went nearly every weekend! Great take on the challenge and I love those scattered pins with the bowling ball in the center. STRIKE!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kegljaško voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar