Craft-alnica #265 - Skica

Pozdravljene, minila sta dva tedna in pred nami je spet nova nagrada za izziv Craft-alnice. Ta mesec se igramo z digi štampiljkami in zato smo se odločile, da se lotimo izziva po skici. Ustvarjanje po skici je zanimivo, saj tako lahko vidimo koliko različnih pogledov imamo ustvarjalke na enak načrt po katerem ustvarjamo.


Za izziv sem si izbrala sponzorjevo štampiljko  Flower buterfly vase.
Pobarvala sem jo z akvarelnimi barvicami in za ozadje uporabila dizajnerski papir.


Ker pa je zadnje dni moje gibanje precej omejeno in ker imam časa na pretek sem si privoščila barvanje istega odtisa še z suhimi barvicami in sestavila še eno voščilnico.


Za čipkast rov voščilnice sem uporabila mojo novo šablono bordure.

Pridružite se nam pri ustvarjanju po skici.


Saj veste ustvarjate po skici jo obračajte in prirejajte le toliko, da bo iz izdelka razvidno, da ste uporabile prav našo predlogo.

Sponzor Julijskih izzivov je Bogaboo digi stamp

Po navdih pa zavijte še k Andreji L. Andreji M, in naši mesečni gostji Kseniji.



Komentarji

  1. Goga, krasno si pobarvala rožice in se lepo približala naši skici :-)) Všeč mi je tvoja voščilnica.
    Pozdravček z morja!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar