52CCT - Shabby skica

Dobro jutro, sobota je in tako kakor vedno, je tudi prva Julijska sobota čas za novo nalogo pri 52Christmas Card Trowdown. Fabiola je v mesecu Juliju naša gostiteljica in za začetek nam je pripravila simpatično skico, ki daje cel kup možnosti za ustvarjanje.

Skica je sicer skromna a jaz sem se je lotila po svoje.


Za osnovo sem izbrala prečudovit papir LemonCraft - Yoi The World


Motiv Jelenčka sem izrezala z okroglo šablono kar iz pole papirja in tako dobila okrogel glavni element za voščilnico.. Iz foamirane pene sem izrezala božično zvezdo in jo rahlo obarvala z Distress blazinico Mermaid lagoon.


Božično zvezdo sem nežno obarvala  še z  rožnato akvarelno barvo  Opal magic. Fantastičen per učinek ustvari.

Za 52CCT - schch

Materjal za takšno voščilnico dobite pri Klavdiji

Komentarji

  1. So wintery looking! Lovely interpretation!

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a beautiful card! The papers are lovely, so delicate, and I love how you've carried the gorgeous colours through to your embellishments. Fabulous!

    OdgovoriIzbriši
  3. quelle merveille Goga, ta carte est si charmante et poétique...biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga: Lovely Christmas card and I like all the layers and textural details!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar