Voščilnica v sivih odtenkih

    Mesec je naokrog in v FB skupini Papričkarce smo za vas pripravile novo mesečno nalogo. V mesecu Juliju se bomo poigrale z eno barvo. Naslov izziva je namreč monokromatsko. Torej le ena barva  za dodatek lahko uporabite le malo bele.
Izberite si barvo po želji, z dekleti v ustvarjalni ekipi pa smo si nalogo še malo začinile. Andreja nam je namreč določila barve, ki za naše ustvarjanje niso ravno najbolj pogoste.

Meni je bila namenjena siva barva


Njlažje mi je bilo z takšno barvo izdelati moško voščilnico.

Že precej nazaj sem pri Klavdiji kupila šablono formule 1 in je tokrat prišla prav.


Uporabila sem tudi tri različne sive blazinice. Z njimi in stencil šablono Tim Holz odisa gum sem izdelala ozadje za formulo.

Za piko na i sem dodala še nekaj Nuvo tekočih polperl in Tinin napis Mnogo lepih želja.


Ves materjal za izdelavo voščilnice sem našla v Darilnici Klavdija

Pokukajte še k Andreji , Romani in Jasmini. Tudi one so ustvarjale le z eno barvo.

Komentarji