Sizzix 3d rože



Se spomnite šablone prekrasnih 3d lokvanjev. Sedaj sem našla še eno podobno Sizzix-ovo šablono cvetlic v plasteh.


 Plasti cvetov in listov sem izrezala iz akvarelnega belega papirja.


 Pobarvala pa sem jih z pomočjo Make Art blazinic inArchival ink blazinice in jih po robovih osenčila z Opal magic akrilno barvo.


Pri sestavljanju cvetov sem si pomagala z lepilomTacky glue.


Ozadje voščilnice je rahlo pobarvano z pomočjo stencil šablone in roza blazinice.
Z pomočjo Opal Magic akrilno barvo razredčeno z vodo sem po celi površini nakapljala drobne kapljice, ki se krasno svetijo, a se to na fotografiji žal ne vidi.


V Juniju z Andrejo preiskušava Nuvo izdelke. Za začetek sva izbrali  Nuvo tekoče perle, katere resnično obožujem in jih imam v svoji zbirki natančno 45 kosov, pa še bi se našel kakšen, ki ga nujno rabim.
Z tekočimi polperlami krasno dopolnimo svoje izdelke tako, da dodamo drobne ali pa malo večje kaplijce, ki se kar hitro spremenijo v lepe polperlice.
Z njimi lahko tudi dodatno poudarimo nek del izreza, tako sem jaz z prozornimi povdarila pestič cvetlic na voščilnici. Razredčene z vodo lahko tudi ustvarijo dodaten sveleč lesk na različnih detajlih.

Nuvo polperloce so zame zakon.

Vse proizvode razen Tininega napisa čestitke dobite pri Klavdiji.




Komentarji

Objavite komentar