Na hamburger

Za mojo drugo nalogo pri ustvarjalni ekipi The Male Room smo dobile nalogo, da uporabimo rezalne šablone. Nič lažjega bi rekli, a če imaš v lasti tooliko rezalnih šablon kakor jih imam jaz, postane problem, katero šablono uporabiti zas izziv.
Moški izziv, moški motiv, moške barve....
Težka, pa sem se odločila kar za unisex motiv.


Hamburger, pomfrit in sladka pijača. Nekaj kar bolj poredko razvaja moje brbončice.

Za izreze sem uporabila različne barve foto kartona, izreze pa posenčila z Distress blazinicami. Napis in izrez ovala sta Tinina - Najlepši par.



Bele doidatke na izrezih sem narisla z pomočjo Sakuro belega flomastra.

Za The Male Room - Use die cuts

Pridružite se nam pri ustvarjanju moških voščilnic, vesele bomo vaših izdelkov in komentarjev na blogu.

Komentarji

  1. Your die cut card looks great, Goga! Almost good enough to eat. Such a great take on the theme. - Charlotte/Lady Joyful

    OdgovoriIzbriši
  2. This die cut looks so yummy and good enough to eat. Lovely take on the current challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično si se lotila moške voščilnice! Pravi prigrizek za moško družbo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar