Craft-alnica #263 - poletje v školjki

Za naslednja dva tedna smo z Andrejama  in v družbi Sonje pripravile zanimiv po poletju dišeč izziv za Craft-alnico.
Poimenovale smo ga poletje v školjki in želimo si, da nam pokažete izdelke, katere bi lahko poimenovale z tem naslovom.

Tiste malo starješe, pa verjetno tudi mlajše si ob naslovu narišemo v spominu lep mladinski film, ki se dogaja ob naši obali.

Piranske soline, punta in kriki galebov se mešajo z simpatično zgodbo o mladi ljubezni.

Takole sem si jaz zamislila poletje v školjki.


Osnova za voščilnico v obliki školjke je ročno izrezana iz foto kartona. Narisala sem jo z pomočjo stencil šablone Marianne Design.


Sličica svetilnika in prav vse okrasje je iz kolekcije MD. Jah, še vedno so mi najljubše. Z njihovo pomočjo rešim še tako težko nalogo.

Pridružite se nam pri morskem izzivu, po navdih pa  zavijte k naši gostji meseca Sonji (oldpunca). Za vas pa sta ustvarjali tudi Andreja L in Andreja M. in naš sponzor meseca Najlepši par.
Hvala za družbo, prijave in komentarje na naših blogih in na blogu Craft-alnice.

Komentarji

  1. Fantastično si ujela poletni utrip v školjki. Zelo lepo si jo izrezala. Mladinski film Poletje v školjki je tudi mene inspiriral pri izdelavi voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobedesno si interpretirala moj izziv. Vidim, da so ti takšne zadeve pisane na kožo, saj si izdelala res fantastično voščilnico. A veš, da si mi dala idejo za nov izziv :))?

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa čista interpretacija naslova izziva - svetovno si spedenala celoto :). Film s tem naslovom je bil res legendaren v najstniških letih ;).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar