52CCT - zlata smrečica

Dobro jutro, sobota je in pred nami nova naloga pri 52Christmas Card Trowdown. V tem tednu se bomo poigrale z barvami, malo nenavadnimi za praznične voščilnice a zato nič manj lepimi.

Becca nam je namreč izbrala vijolično, roza in zlato kombinacijo za barvni izziv.

Takole sem se jaz lotila naloge. Z vijolično in roza blazinico sem ustvarila ozadje, potem sem pobarvan list embosirala z embosirno srajčko in čez vse nanesla še zlat Perfect perls prah. Na koncu sem dodala le še zlato smrečico in voščilnica je bila končana.


Za 52CCT - barvni izziv


Pridružite se nam pri prazničnih izzivih na 25CCT , vesele smo vaših izdelkov.

Komentarji

  1. Oh WOW. The soft shades on the embossed background then that gorgeous gold tree!!! Spectacular!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh Goga, magnifique ciel et superbe fond embossé, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar