Velik napis

Dekleta pri The Male Room so si tokrat za izziv zaželele videti na izdelku napis v ospredju. Zelo rada izdelujem moške voščilnice in takoj po objavi sem voščilnico tudi izdelala. No, z objavljanjem se je pa malo zalomilo.


Voščilnica je sila enostavna. Na bel akvarelni papir sem z pomočjo stencil šablone in pigmentnih blazinic nanesla sled avtomobilskih gum. Nato se le še dodala meni zelo ljub napis .


Napis Ti je odtisnjen, ročno izrezan in z 3d blazinicami prilepljen na osnovo.

Dodala sem le še nekaj nepogrešljivih Nuvo tekočih perl.


Komentarji

  1. This is just wonderful, I love the tire stencil and the simpleness of your design. Just fabulous. Thank you so much for joining us in our Sentiment in focus challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in meni je tudi zelo všeč. Samo lotim se jih ne rada, tako kot ti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, čudovito moško voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je ozadje, ki si ga ustvarila, še posebej pa poseben napis ... Krasno si vse skupaj skombinirala.
    Hvala, ker rada ustvarjaš z nami pri The Male Room!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar