Skica

 Tudi ta teden sem malo ustvarjala po skici. Takšno ustvarjanje je sila zanimivo, saj tako lahko vidiš, koliko različnih pogledov imamo na isto skico.
Pri izzivu Feeling Schechy so me punce povabile, da izdelam voščilnico po njihovi predlogi kakor gostja.
Zanimiva malo maračna skica postane v drugih barvah nekaj čisto drugačnega.

Moja najljubša dimenzija voščilnice , papirji LemonCraft in tokrat rože in dodatki iz prastarih zalog.


Tinin napis nekaj lepega na ovalu.

Felling Schechy - #241

Vesela hiška - Naj cveti

Komentarji

  1. Čudovita je, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je...tako mi je všeč, kako si vse elemente tako lepo povezala med seboj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si izdelala in izbrala krasno in zelo pomladno svežo modro-kraft barvno kombinacijo. Tale format, ki ga ti do popolnosti obvladaš, meni sploh ne leži in se ga ogibam v velikem loku. :-) Lepo si umestila rožice. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa barvna kombinacija, tako nežno te objame. Krasno si naredila rožice. Hvala, da si s svojo lepotičko okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica v krasnih barvih.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica v modrih odtenkih in naravni rjav ton zraven je super. Hvala za obisk v Veseli hiški in pridi še kdaj Goga. Lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar