Šipkovi cvetovi

Se spomnite, da sem vam prešnjič potožila, da mi je izziv na Craft-alnici delal težave. Naredila sem kar tri pare voščilnic in le eden je bil čisto po pravilih izziva.


Šipkove cvetove sem izrezala ročno in jih z 3d blazinicami nalepila na rob papirja.

En šopek je pobarvan tradicionalno rožnato, drug pa rumeno. Čeprav rumenih šipkov še nisem videla so mi tile zelo všeč.


Še en komplet voščilnic imam, tudi tega vam ob priliki pokažem.

Komentarji

  1. Mi smo pa "profitirali" zaradi tvojih težav z izzivom. :-) Komaj čakam, da vidim, kakšen je bil tretji poskus. Tale drugi, s pobarvanima šopkoma šipka, je namreč čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito pobarvani cvetovi šipka. Tudi meni so všeč rumeni. Prav to je čar ustvarjanja, da lahko damo domišljiji prosto pot.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar