Morska moška voščilnica

Pozdravljene in dobrodošle ob moji novi nalogi. Tiste, ki me poznate veste, da so poleg prazničnih  moja strast tudi moške voščilnice in resnično sem bila vesela in ponosno, ko so me dekleta iz The Male Room povabile k sodelovanju v njihovi ustvarjalni ekipi. Po novem se bomo torej vsako drugo sredo, tudi z mojo pomočjo lotevale moških voščilnic.


Naloga za naslednjih 14 dni se imenuje POKRAJINE in za ta izziv sem pobrskala med mojim starimi štampiljkami.


Štampiljko svetilnika sem odtisnila na akvarelni papir in ga pobarvala z pomočjo Distress blazinic.
Pozabila sem že kako natančen in tudi močan moraš biti, da takšno leseno štampiljko odtisneš brez napak. Pri teh odtisih ni ponovitve.


Moške voščilnice so ponavadi bolj skromno okrašene, a kakšna malenkost jim vseeno paše.

Za The Male Room - Landscapes

Pridružite se nam pri ustvarjanju moških voščilnic, vesele bomo vaših izdelkov in komentarjev na blogu.

Komentarji

  1. Draga Goga, dobrodošla med nami v TMR! Čudovita je tvoja pokrajina in kar vabi me na morje :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Such an awesome scene for your first DT card Goga! Welcome to The Male Room, delighted to have you on the team!

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a pretty card! I just saw you are from Slovenia. Such a pretty country, lucky you! You certainly have amazing landscapes there. I was lucky to hike there a few years ago. Thanks for having me as you GDT!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous card, this is wonderful scene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Love this beach scene especially the nautical elements you have included Goga. Love it.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a wonderful scene you've created for this challenge! I love the lighthouse with all those great elements that remind one of the sea! NJ

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar