Majska praznična

Dobro jutro, sobota je in tudi to soboto je čas za novo nalogo pri 52Christmas Card Trowdown. Na vrsti je tehnika in Tracy si je zaželela, da uporabimo embosiranje.
Vroče z prahci ali na suho z embosirnimi mapicami, vseeno je, da se le embosira.

Takole sem se jaz lotila naloge


Z rdečim Waw prahcem, ki vsebuje tudi bleščice sem vroče embossirala napis. Brezčasen je in upam, da bo silikonska štampiljka zdržala še precej let.


Krasne retro papirje sem uporabila, aja pa embosirala sem na pavs papir, meni zelo ljub način ustvarjanja.

Za 52CCT - Embosing

Pridružite se nam pri prazničnih izzivih na 25CCT , vesele smo vaših izdelkov.

Komentarji

  1. Pravo čarovnijo si ustvarila na svoji voščilnici ... naj se tvoja želja izpolni in naj čarovnija traja in traja, zate in za vse nas, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo in polno voščilnico si naredila, prav izžareva praznično energijo. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Elle est si elegante cette carte Goga, magnifique choix de couleurs, le résultat en vaut la peine, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, je prekrasna s tem ozadjem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko sem vidla sliko, sem najprej pomislila, da si embosirala na papirnat servet ali wc papir. Pa sem si mislila, kako ji je pa to uspelo, da ni nič zakurila 🙈🙈😁 Še dobro, da so razkrila trik 😁😁 Čudovita čestitka

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar