Lavinia štampiljke po moje

Štampiljke Lavinia so tako značilne in tudi voščilnice narejene z njimo so tipične in prav posebne. Odločila pa sem se, da jih poskusim uporabiti malo drugače. Sama sem ljubiteljica izdelave voščilnic v večih plasteh, kar pa za uporabo teh štampiljk ni ravno tipično.


Štampiljko vile sem odtisnila na Tinin kreativni oval, srednji izrezan oval sem pobarvala z pomočjo blazinic ,Make art in čopiča za nanašanje pudra.


Z pomočjo 3d blazinic sem nato zunanji oval nalepila na osnovo, katero sem embosirala z pomočjo embosirne srajčke.


Tako pripravljeno osnovo sem še okrasila z doma izdelanimi Heardfeld klasičnimi vrtnicami, listki in črnimi gobicami, ki so prav tako iz seta Lavinia štampiljk.




Skoraj ves potreben materjal sem našla v Darilnici Klavdija

Komentarji

  1. Res je nenavadna za linijo Lavinia, ampak meni je čudovita, v tvojem stilu. Krasno ti je uspelo in vrtnice so top.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar