Craft-alnica #271 - Negativ - pozitiv

Pozdravljene, minila sta dva tedna in pred vami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Ideja da tokrat izdelamo dve voščilnici in na vsaki uporabimo del izreza, na eni pozitiv torej z šablono izrezan element in na drugi ostanek torej tisto kar nam ostane pri izrezovanju z šablonami je bila na začetku idealna. No, pri ustvarjanju pa so se zadeve precej zakomplicirale. Nalogo sem ponovila, kar trikrat preden sem prišla do pravega rezultata.


Ozadji za obe voščilnici sem izdelala sama, črnega s pomočjo stencil šablone in distress oxide blazinic.


Z šablono sem iz črnega kartona izrezala srce, potem pa vse skupaj sestavila in embosirala z pomočjo Sizzixove 3d srajčke.

 Svetlega  z pomočjo štampiljke črt, ki sem jo odtisnila navpično in vodoravno in tako dobila mrežasto ozadje.


Nanj sem nalepila izrezano embosirano srce in ga prav malo okrasila z rožicami. Prav tako kakor na prvi temni voščilnici.

Pridružite se nam tudi v drugem  izzivu meseca Maja, po navdih pa  zavijte k naši gostji meseca Nataši. Za vas pa sta ustvarjali tudi Andreja L in Andreja M.
Hvala za družbo, prijave in komentarje na naših blogih in na blogu Craft-alnice.
 

Komentarji

  1. Na preprost in lep način si se znašla glede tokratne naloge :-) Voščilnici sta čudoviti in krasno ozadje si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si uporabila barve in motive. Čestitke za uporabo črne! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar