Poroka

To pomlad si bomo pa malo odahnile, vse poroke so namreč, do nadaljnega odpovedane. In zato se letos lahko vsaj za nekaj časa odpovemo poročnim voščilnica.
 No, da pa ne bi čisto pozabile, kako se stvari služi, sem jo za Darilnico izdelala iz LemonCraft-ovih papirjev.


Marelična in mentol zelena nista moja najljubša barvna kombinacija, a sem se odločila, da tudi sebi pripravim izziv.

Za voščilnico sem uporabila tri različne pole LemonCraft papirja Love of my life.

Najprej sem hotela izdelati vse rožice iz foamirane pene, a na žalost doma nisem imela primernih barv. Zato sem na koncu dodala papirnate vrtnice v marelični barvi in male srčaste cvetove, da sem lepo zaokrožila celoto.


Iz pole papirja sem izrezala tudi metulje, da sem še dodatno popestrila  sprednji del.

Ker je na sprednji strani bolj malo poročnih elementov, sem zadevo popravila v notranjosti voščilnice.


Brez Nuvo tekočih perl res ne gre, pri meni so obvezen dodatek.


Skoraj ves potreben materjal sem našla v Darilnici Klavdija
 
 
 

Komentarji

  1. Krasna je, tako bogata in v lepih barvah. Bodi dobro, pazi nase.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama verjetno nikoli ne bi posegla po tej barvni kombinaciji. Kot praviš si si sama zadala izziv, ki si ga vrhunsko izvedla. Z obdelavo notranjosti si se tudi dobro odrezala. Fantastično voščilnico si naredila.
    Želim ti lepo 💐 nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, ampak se mi pa zdi, da boš vseeno malo pogrešala tudi to tematiko. Čudovite stvari narediš in ti kar treniraj in razveseljuj najprej nas, potem pa se bo še vseeno nekdo našel, ki bo rabil ravno to. Tudi notranjost je super. Lep pozdrav, objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Lep izziv si pripravila sama sebi. Barvna kombinacija je naravnost fantastična. Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar