Craft-alnica #258 - All fussy cut (ročno izrezano)

Hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami z novo nalogo pri Craft-alnici. Tokrat je naloga malo težja saj od vas zahteva malo več izrezovanja, vendar vem, da bodo zato izdelki fantastični.
Odločile smo se, da želimo tokrat na izdelku videti ročno z škarjami izrezane elemente.


Takole sem se jaz lotila naše naloge. Z zlatim prahom sem embosirala  Tinino štampiljko Čestitke z cvetjem. Pobarvala sem jo z akvarelnimi barvicami in jo potem ročno, na škarje izrezala iz papirja. 
Z 3d blazinicami sem venčak, ki je tako nastal nalepila na tanek zelen papir.  Papir je v resnici pobarvan filter za kavo, katerega sem pobarvla z Lindi's pigmentnim prahom.


Zlate črke in zastavico z napisom pa sem izrezala z šablonami.
Na cvetlice sem dodala še prozorne Nuvo dropse, ki delujejo kakor rosne kaplje.

Pridružite se nam v prvem  izzivu tega meseca, po navdih pa  zavijte k naši gostji meseca Heleni. Za vas pa sta ustvarjali tudi Andreja L in Andreja M.
Hvala za družbo, prijave in komentarje na naših blogih in na blogu Craft-alnice.
 

Komentarji

  1. Čudovit venček. Super si uporabila škarje :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Zeleno ozadje me spominja na nežno travo ali mah, ko je tako lepo valovito. In škarje znaš odlično sprehajati po papirju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uff, res spretno izrezan venček in vkomponiran v nežno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebe pa škarje lepo ubogajo. :-) Krasno voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako mi je pa to všeč!!! Izjemno lepa je...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar