Dalije

Cvetlice so moj najljubši motiv na izdelkih. Nikoli se jih ne naveličam in nikoli jih nimam preveč na zalogi. Lahko so šablone, štampiljke, take, da jih sestavljaš ali pa samo dodaš na voščilnico.
Ker zunaj sonce že prav poletno greje sem tokrat naredila čisto poletno rožico. Dalija je prekrasna cvetlica, ki raste skoraj na vsekem vrtu. Te prelepe čebulnice so velikokrat okras na poletnih mizah.


Komplet Wendy Vecchi Bravo mi je prijazno naročila Klavdija iz Darilnice Klavdija. Poleg sem si omislila še dve blazinici Make it art. Vedno več jih imam in res jih rada uporabljam.


V kompletu so štampiljke rož in trav, ustrezne rezalne šablone in pa stencil plastična šablona, da čez njo z lahkoto pobarvamo cvetove.


Za veselo hiško - Cvetoča pomlad

Komentarji

  1. Čudovito cvetijo dalije na tvoji voščilnici. Krasno si jo sestavila. Hvala za informacijo o zanimivem kompletu in hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. :-) Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. DAlije so res poletne, a nežne barve so čisto spomladanske. Krasna je, cvetoča ! Hvala za obisk v Veseli Hiški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Pomlad kar sije iz tvoje voščilnice. Travice se gibljejo v vetru in diši ... do mene.
    Hvala, ker zaradi tvoje voščilnice diši tudi v naši Veseli hiški, ti pošiljam malce sončka iz nje in držim pesti, da bo trajal ter te napolnil z energijo, ki jo nesebično razdajaš.
    En velik objem od mene za tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna cvetoča voščilnica, zelo sem vesela, da si nam jo pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar