10 Rojstni dan Craft-alnice

Lepo pozdravljene na 10 praznovanju naše Craft-alnice. Marec je mesec, ko je Craft-alnica začela z svojimi izzivi in zato smo vam pripravile prav posebno nalogo. Na povezavi lahko vidite naše začetke.

 Z Bloga na Blog se imenuje naša naloga za praznovanje in bo trajala 10 dni. Prijavte se lahko samo z enim izdelkom.

Najprej želimo, da izdelate voščilnico za ROJSTNI DAN. Na njej mora biti obvezno okrogla številka praznovanja.


Jaz sem spekla torto, veliko, ker pričakujem velik obisk na praznovanju Craft-alničinega rojstnega dne.


Seveda pa imamo za vas pripravljeno luštno igrico, saj veste na praznovanju je potrebno malo animacije.

KAJ MORATE NAREDITI!?

Kot smo že v uvodu zapisale, je praznovanje posebno, zato imamo tudi posebne zahteve. Sledite zahtevanim točkam, saj bo 5 prijavljenih tudi nagrajeno. 

1.
BLOG HOP bo trajal 10 dni in v tem času imate čas, da naredite voščilnico 
na temo "PRAZNOVANJE" 
in obvezno na voščilnico dodajte okroglo številko praznovanja.

2.
Na "praznovanje" se lahko prijavite z ENO voščilnico.

3. 
Obiskati in komentirati morate vse bloge članic, 
Če ste sedaj pri meni, pomeni, da ste že bile na Craft-alnici

od mene skočite k  Andreji L 

in nato k  Andreji M.


Za vas imamo pripravljenih 5 nagradic, po eno vsaka izmed nas in dve naš nov sponzor
Dolgouhec

 Luštna štampiljka čaka na eno izmed vas pri meni doma.




Veselimo se vaših izdelkov, ne pozabite pa slediti navodilom. Skrbno bomo spremljale vaše skoke na bloge in le najbolj pridne se lahko potegujejo za nagradice.



Komentarji

  1. Torej iskrene čestitke za rojstni dan in čestitke, da pomagate v razvoju in rasti slovenskih ustvarjalk. Če se le da rada sodelujem na izzivih. Tortica izgleda okusna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za okrogli jubilej! Super praznovanje ste pripravile in tvoja torta zgleda slastno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si me dočakala....čist po mojem okusu...en velik kos neredljive torte...hvala lepa in čestitke za 10 let.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo draga moja Goga, kako čudovito torto si spekla za naše praznovanje :-)) Lepa čestitka je nastala. Vesela in ponosna sem, da si moja prijateljica že dobrih 10 let in verjamem, da bomo zmogle s CRAFTalnico tudi v bodoče. Še na mnoga leta! Objemček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami, izgleda krasno in slastno. Čestitke!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo tale torta izgleda slastno, še posebej zdaj, ko sem na postu. Hvala Gogga za ves vaš trud.

    OdgovoriIzbriši
  7. Še sreča, da je torta tako velika, ker povabljenih, ki se bodo odzvali je resnično veliko!!! Tudi sama se z velikim veseljem pridružujem vašemu praznovanju, ker Craft-alnica ima prav posebno mesto v mojem ustvarjalnem svetu.
    Hvala tebi Goga tebi za ustvarjalen navdih spet in spet in za to, da mi pomagaš stopati preko poznanih meja.
    Hvala, ker si, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Joooj kako slastno je videti tvoja torta! Verjetno bo res kar nekaj gostov prišlo na praznovanje.
    Zelo živ je še spomin vaše 100 objave, ko sem za to priložnost naredila voščilnico. Takrat sem te imela čast spoznati :) Seveda se bom tudi tokrat z veseljem pridružila vašemu praznovanju.
    Hvala za trud in vse navdihe, ki nam jih iz dneva v dan nudite.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovtito in veliko torto si spekla za vaših 10 let :). Saj je prav, ker bo gostov veliko. Z veslejem se vam bom pridružila in hvala ker ste :)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja tortica pa je tako krasna, da je kar škoda, da je iz papirja. Čestitke za 10 uspešnih let. Naj jih bo še mnogo. Lp. Sara

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za okroglo obletnico CRAFT-alnice. Tvoja torta 🎂zgleda slastno, en košček jo prihrani še zame😃

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za 10. obletnico bloga. Naj jih bo še veliko. Prekrasno torto si spekla, super barvna kombinacija in okrasitev.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke ob prvem desetletju. Voščilnica izgleda tako slastno, kot tudi vsi izzivi, ki jih veselo pripravljate. Bilo mi je tudi v čast, da sem lahko lani sodelovala na enem od izzivov.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za okroglo obletnico....Tvoja voščilnica pa je res wau s prekrasnimi izrezki in barvno kombinacijo

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo zgleda ta tvoja torta za rojstni dan Craftalnice. Čestitke in še na mnoga leta.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super torta za tako okroglo praznovanje. Z veseljem sodelujem. Čestitke! Vesela, da sem v tem papirčkastem svetu spoznala tudi kar nekaj super punc.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za prvo okroglo obletnico. Naj jih bo še veliko! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovito in slastno torto si spekla in tudi sama se pridružujem vašemu praznovanju.
    Še veliko idej ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke za prvo okroglo obletnico in naj jih bo še vsaj nekajkrat toliko ;) .Z veseljem se tudi sama pridružim praznovanju.Tvoja torta izgleda naravnost slastno in ....izgleda njamiii :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Kako rada bi bila Craftalnica, da bi prejela to šikano tortico :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovita voščilnica in vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  22. Najprej iskrene čestitke za okroglo številko in zahvala, ker ste že toliko časa naš navdih. Torta je čudovita

    OdgovoriIzbriši
  23. Torta izgleda prav okusna, kot se za deseti rojstni dan spodobi! Še na mnogo izzivov!

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitke ob okrogli obletnici. Brez torte pa nobeno praznovanje ni popolno, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitke ob ustvarjalni 10-ki. Krasno torto si spekla. Mene vedno znova očara ozadje in občijano rečem, enkrat se moram spomnit, da ga tudi jaz uporabim... evo spet en izziv.

    OdgovoriIzbriši
  26. Čestitke za okroglo obletnico. Tvoja tortica je res slastna... :).
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  27. vau, čestitke za takšen jubilej, dobre ste in hvala za ves trud!
    torta pa je pa tudi vau, krasne barve, kot naročeno za velik obisk.

    OdgovoriIzbriši
  28. Njami, kako okusno zgleda tvoja tortica. Jaz bi več kot en kos. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar