Srčki

Na Valentinovo sem se potepala, zraven pa razmišljala o naloge, ki so jo dekleta zastavile pri The Male Room. Nekaj materjala je že bilo doma, nekaj pa mi ga je Tina iz Najlepšega para z ekspresno pošto poslala.
Ker sem si zamislila voščilnico z pisemci sem nujno rabila še šablone v obliki znamk.


Štampiljka pisem je vroče embosirana z črnim embosing prahom. Srca na kuvertah pa pobarvana z Spectrum noir sparkle čopičem.


Namenoma sem pustila na odtisu prah, pa tudi večjo kuverto sem izrezala iz z pikicami embosirnega praha zamazanim papirjem. Pošta se vendar med transportom tudi malo pomečka in pomaže, saj pri nas je tako.

Napis najin z Andrejo, štampiljka Darilnice Kladija.

Za The Male Room - Heart You

                                                          Najlepši par -  galerija Februar

Komentarji

  1. Lepotička. Všeč mi je okvir v katerega si položila kuverte.

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez težav bi bila lahko tudi malo bolj odštekan aporočna voščilnica, ne samo valnetinova. Všečkam idejo in izvedbo :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična je! Super si kombinirala barve. Štampiljka s kuvertami mi je všeč. Super za ozadje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Well that is a real happy mail, love the little prints and then the big envelope with names. Thank you for joining us at The Male Room, I hope you'll join our new challenge also.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti pa si fenomenalka, na dopustu si pa še ti uspe za Valentinovo odposlati toliko "pošte" :).
    Super srčna voščilnica. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Love the envelope background and the die as well. Gorgeous.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo Goga kako lepo voščilnico za valentinovo si naredila :-)) Ozadje s pisemci je čudovito!
    Hvala, ker si se nam tudi tokrat pridružila na izzivu The Male Room.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar