Šopek za rojstni dan

Pri Felleng Schechyy imajo novo skico in prosile so me, če se jim pridružim. Ja seveda sem se jim bom, skice imam rada na tej so pa še rožice. Kako naj potem odklonim takšno povabilo.


Spet sem uporabila DL dimenzijo voščilnice, take ima najraje, saj imam dovolj prostora za okrasitev, pa še napis lahko najde prostor na njej.

Uporabila sem prav vse iz zaloge, toliko papirjev imam,dve polni škatli za motoristične škornje, pa še jih nimam dovolj. Iz trgovine z ustvarjalnim materialom vedno nesem še kakšnega novega.


Ni kaj veliko za opisovat, držala sem se skice, katera je res uporabna.

Za Feeling Schechy #234

Komentarji

  1. Fantastično si ustvarjala po skici. Mogočni cvet in čipke so me čisto prevzele.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako mi je všeč tale bogat cvet! Fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. To da si super ustvarjaljala po skici ni nič novega:) in to, da si naredila tako bogato cvetlično dekoracijo tudi ne:))) - ampak to ni kritika, to je samo pohvala tvojemu super ustvarjanju. Objem in pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar