Šopek divjih vrtnic

Divje vrtnice po domače pa kar šipek je čudovita rastilina, ki največkrat krasi kakšen rob gozda, zapuščena zemljišča in podobne kraje. Čudoviti rožnati cvetov in v pozni jeseni rdeči plodovi so kar malo prezrti.
Odločila sem se, da jih posadim na z Teksturno pasto Opaqe mate izdelano ozadje.


Teksturno pasto sem na akvarelni papir nanesla z pomočjo stencil šablone in  slikarske lopatke.

Vse skupaj sem potem z Distress oxide blazinicama Tattered rose in Peeled paint pobarvla. naj povem, da se je pobarvala tudi pasta, če bi uporabila navadno texturno pasto ali pa glos pasto, se ne bi obarvali. 


Uporabila sem tudi Sandrin napis TI USTVARJAŠ SVOJO SREČO in nekaj Nuvo tekočih perl.


Cvetove sem z pomočjo naprave za odtiskovanje odtisnila na akvarelni papir, jih pobarvala z akvarelnimi barvicami in jih izrezala, izrezane cvetove šipka sem nalepila z 3d blazinicami in tako ustvarila še bolj bogat učinek okrasja.

Ves potreben material sem našla v Darilnici Klavdija


 

Komentarji

  1. Goga kako čudovita voščilnica, bogata, cvetoča in odličnih barv. Tekst lepo zapolni prazni del in ta TI se lepo nadaljuje v sporočilo:). Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovto si uporabila večkrat zapostavljen šipek :). Všeč mi je tvoj nežen mix media.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar