Mačja princesa

Pri ustvarjamo z Sizzixom sem zadnjič dobila za nagrado krasno šablono mačke v travi. Priznam, take šablone si sama ne bi nikoli kupila. Ampak sem si zadala izziv, da jo čimprej uporabim.
In sem jo.


Ker pa se zadnje čase kar precej oziram po ustvarjanju Wendy Wecchy, sem se odločila, da se mačke lotim po njeno.

Ozadje sem z pomočjo modre in zelene blazinice in čopičev za make up pobarvala v dveh odtenkih. Nato sem nanj z stencil šablono in sivo blazinico naredila pike in črto. Z isto sivo blazinico in štampiljko pokončnih črtic in malih napisov pa še dodatni zapolnila prostor na ozadju. 

Wendy Wecchy je ustvarjalka, ki pri ustvarjanju sodeluje z Rangerjem. Ima svojo linijo štampiljk, pripadajočih plastičnih šablon, blazinic in tekočih perl. Pred kratkim je izdala na tržišče tudi kovinsko tablo na kateri so magneti in magnetno ravnilo za pritrdite papirja. Tabla je idealna za barvanje in senčenje papirja.


Blazince za odtiskovanje in barvanje so čudovitih barv in se uporabljajo na isti način kakor Distress blazinice.


Za izdelavo voščilnice z mačko sem uporabila:
Akvarelni papir:https://bit.ly/2FDSTs9
Blazinice Make it art:  https://bit.ly/2D97XO3
Štampilka Darilnice Klavdija v sodelovanju z Sandro: https://bit.ly/2Amt8uI
Tekoče perle: https://bit.ly/2EchbtO

Komentarji

  1. Meni je všeč, kar si ustvarila, čeprav je čisto drugačno od tistega, kar sem navajena pri tebi. :-) Ozadje je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga res ni "tvoj stil", ampak včasih se človek odpravi tudi v druge vode:) in ti si tudi v teh odlično splavala. Mi je pa zanimivo ozadje, drug stil - drug pristop. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si se lotila drugačnega izziva, ampak efekt je pa WAW - fenomanlana mačja princesa :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, res je tole malo drugače, kot smo pri tebi navajene, ampak je super, sploh meni, kot ljubiteljici mačk.

    OdgovoriIzbriši
  5. If you're trying to lose pounds then you certainly need to get on this totally brand new custom keto meal plan diet.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and cooks have united to develop keto meal plans that are powerful, decent, money-efficient, and enjoyable.

    Since their first launch in January 2019, 100's of people have already transformed their figure and health with the benefits a proper keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto meal plan diet.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar